Taivas ja tähdet - Samppalinna Goes Gospel tänään!

Viime kesänä suuren suosion saanut gospeltapahtuma saa Turussa jatkoa tänä kesänä 3.7. ja 17.7.
Taivas ja tähdet 2017

Luvassa on jälleen kaksi erillistä Taivas ja Tähdet – Samppalinna Goes Gospel -konserttitapahtumaa, jotka valtaavat Samppalinnan kesäteatterin estradit parin viikon välein 3. ja 17. heinäkuuta.

Taivas ja Tähdet – Samppalinna Goes Gospel konserttien konsepti on upea. Se on musiikkia, elämäniloa ja ikimuistoisia kohtaamisia tarjoava, ihan oikeasti juonnettu ulkoilmakonsertti koko kansalle. Molemmissa konserteissa esiintyy maamme eturivin artisteja laidasta laitaan.

– Kyllä tällaiselle tapahtumalle tilausta on. Viime vuoden konserttien huikea suosio osoitti, että myös tällaista viihdettä kaivataan. Yleisöä Turkuun saapui satojen kilometrien päästä, hehkuttaa konsertit juontava Joel Hallikainen, joka myös soittaa ja laulaa molemmissa konserteissa.

Maanantaina 3.7. klo 19 lavan ottavat iki-ihana Diandra Flores, Paimion oma poika Petri Laaksonen ja Aboa Gospel -kuoro Silvia Kosken johdolla sekä Joel Hallikainen. Lisäksi lavalla nähdään Stand Up -koomikko Mikko Vaismaa. Väliajalla viihdyttää Samuel Salminen Café-Band.

Toisena maanantaina 17.7. klo 19 estradille nousee aina niin valloittava Arja Koriseva ja varmasti monelle yllätys - koomikko Jope Ruonansuu. Juontajana ja esiintyjänä toimii Joel Hallikainen. Lisäksi Stand Up -koomikko Mikko Vaismaa. Väliajalla viihdyttää tuttuun tapaan Samuel Salminen Café-Band.

Konsertin järjestää Turun Mikaelinseurakunta ja puitteet kesäisiin iltoihin tarjoaa Samppalinnan Kesäteatteri. Pääsylippuja ennakkoon konserttiin voi ostaa lippupisteen toimipaikoista ja R-Kioskeista kautta maan sekä verkossa osoitteesta www.lippu.fi. Lippuja voi ostaa myös suoraan Samppalinnan Kesäteatterin lipputoimistosta. Väliajan pullakahvitarjoilu sisältyy tänäkin vuonna pääsylipun hintaan.

Yhden illan lippu 21€ + toimituskulut

(Mikaelinseurakunta 3.7.2017/ TH)