Juhani ”Tami” Tamminen valmentaa seurakuntaa

Helatorstaina 25.5. on Turun Mikaelinkirkossa valtakunnallinen Spirit -tapahtuma, johon kerääntyy uusimuotoisten jumalanpalvelusten ystäviä kaikkialta Suomesta.
Juhani Tami Tamminen

Tuttu Tuomasmessu on saanut rinnalle mm. Mikael-, Missio- ja Varikkomessut.  Kaikissa näissä kantavana voimana on vapaaehtoistiimien aktiivinen panos. Tiimien valmennuksessa uuden aluevaltauksen tekee Juhani ”Tami” Tamminen, joka soveltaa oppejaan seurakuntakontekstiin. ”Tami valmensi taannoin seurakuntamme pappeja ja innosti uusiin kokeiluihin. Kirkossa tarvitaan lisää joukkuehenkeä”, toteaa päivän juontaja Pasi Jaakkola Mikaelinseurakunnasta.

Muut valmentajat tulevat seurakunnista John Burke USA:sta, Salla Kuisma Tampereelta ja Petri Heinonen Jyväskylästä. Koko päivän kestävä tapahtuma alkaa klo 10 Mikaelmessulla ja päättyy klo 18.30 iltajuhlaan Valloittava rakkaus. Spiritin nuorekkaasta musiikista vastaavat Jippu, Sakari Heikkilä ja Verkosto kollektiivi. Lapsille on oma ohjelmansa. Tapahtuma on osa reformaation juhlavuotta ja siihen on vapaa pääsy.

Spirit 2017 Mikaelinkirkossa helatorstaina 25.5.
Klo 10 Mikaelmessu, Jippu & Mikaelmessu house
Klo 13 Intohimoinen elämä, Tami Tamminen