Asiaa aggressiosta Raunistulan seurakuntatalolla

Raunistulan seurakuntatalolla pureudutaan sunnuntaina 2.4. aggressioihin ja niiden käsittelyyn. Aiheeseen johdattaa sielunhoitoterapeutti, työnohjaaja ja psyk.EAT Päivi Niemi.
Päivi Niemi

Tilaisuus käsittää luennon aiheesta sekä erilaisia käytännön harjoituksia ja vinkkejä aggression säätelyyn, käsittelyyn ja ilmaisemiseen.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Tarjolla on kahvia ja teetä. Omat eväät kannattaa ottaa mukaan.

Toipumisen iltapäivän järjestävät Maarian seurakunta ja Kansan Raamattuseura. Päivi Niemen lisäksi mukana ovat Kaija Jokinen Maarian seurakunnasta, Aino Vesti Kansan Raamattuseurasta sekä Krito-ohjaajia. Tilaisuudessa kerätään vapaaehtoinen kolehti.

Päivi Niemi on toiminut viidentoista vuoden ajan mm. luennoitsijana ja kouluttajana erilaisissa itsetuntoon ja elämänhallintaan liittyvissä kysymyksissä. Hänellä on paitsi sielunhoitoterapeutti-koulutus myös psykiatrisen hoidon erikoisammattitutkinto.

Toipumisen iltapäivä – Asiaa aggressiosta
su 2.4. klo 12–15
Raunistulan srk-talo (Murtomaantie 12)
vapaa pääsy