Paattisilla sinivalkoisten laulujen ilta

Paattisten kirkossa järjestetään sunnuntaina 12.3. klo 18 isänmaallisten laulujen ilta. Turun sotaveteraanilaulajien tahdittamassa tilaisuudessa soivat suomalaista sielua koskettavat sävellykset.
_MG_2329_L.jpg

Vuonna 1983 perustettu Turun Sotaveteraanilaulajat haluaa ilahduttaa veteraaniveljiään ja -sisariaan. Samalla he haluavat siirtää omaa uskonnon, kotiseudun ja isänmaanrakkauden raamittamaa maailmankuvaansa sille sukupolvelle, jonka käsiin isänmaamme tulevaisuus oli siirtymässä.

Jo kolmatta kertaa järjestettävä tilaisuus vietetään tänä vuonna tavallista juhlavammissa tunnelmissa satavuotiaan Suomen kunniaksi. Noin tunnin mittaisessa tilaisuudessa lauletaan kaikille tuttuja lauluja kuten Kotimaani ompi Suomi, Karjalan kunnailla sekä Sininen ja valkoinen. Yhteislaulun lisäksi tilaisuudessa kuullaan myös kuoron esityksiä. Lopuksi kerätään kolehti Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 7.3.2017 / MS)

2017-03-07 10:05:41.0