Lentopalloturnaus saattelee Yhteisvastuukeräykseen

Perinteinen Yhteisvastuulentopalloturnaus pelataan Littoisten monitoimitalon liikuntahallissa lauantaina 4. helmikuuta klo 9 alkaen. Kutsuturnaukseen osallistuu tänä vuonna viisitoista joukkuetta Etelä-Pohjanmaan, Uudenmaan ja Varsinais-Suomen alueilta.
yv_sydan_logo_rgb_M.jpg

Yhteisvastuukeräys alkaa 5. helmikuuta.

Turnauksen aamuhartauden pitää Kaarinan kirkkoherra Ville Niittynen ja turnauksen avaa eduskunnan puhemies Maria Lohela.

Joukkueet kutsutaan edellisinä vuosina mukana olleiden perusteella. Turnauksessa pelataan kilpasarjassa sekä kuntosarja 1:ssä ja 2:ssa. Joukkueet maksavat turnauksen osallistumismaksun, joka menee Yhteisvastuukeräykseen.

Turnausta tukevat Viking Line, Kaarinan kaupunki, Raision Loimu, Holiday Club Caribia sekä Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Yhteisvastuukeräysvaroin torjutaan tänä vuonna ihmiskauppaa Suomessa. Keräysvaroin muun muassa kehitetään tukihenkilötoimintaa ja etsivää työtä sekä tarjotaan kriisiapua sekä matalan kynnyksen oikeudellista neuvontaa. Keräysvaroilla autetaan myös konfliktien keskellä asuvia nuoria muun muassa Lähi-Idässä rakentamaan kohtuullinen elämä, sekä tuetaan rauhankasvatustyötä. Avun vie perille Kirkon Ulkomaanapu.

Yhteisvastuukeräyksestä voi lukea lisää osoitteessa yhteisvastuu.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

LENTOPALLOTURNAUKSEN JOUKKUEET

Kilpasarja:

Pilarit, Helsinki

Loimu Pater Nestorit, Raisio

LC Turku Pohjola, Turku

Sikariporras I, Espoo

Well Parrat I, Turku

Kuntosarja 1:

Kristiinankaupungin srk

Kappelipalloilijat II, Espoo

Jussin Pojat, Turku