Hansassa lauletaan kauneimpia joululauluja

Hengähdä kiireen keskellä ja pysähdy Hansatorille laulamaan kauneimpia joululauluja lauantaina 17. joulukuuta klo 16.

Mikaelinseurakunta tuo kauneimmat joululaulut keskelle kaupunkia tulevana lauantaina. Hansatorilla 17. joulukuuta klo 16 järjestettävässä yhteislaulutilaisuudessa voi pysähtyä tunnelmoimaan lähestyvää joulua rakkaiden joululaulujen parissa.

– Ajatuksena on tuoda kauneimmat joululaulut jouluvilinän keskelle sinne, missä kaupunkilaiset ovat, Mikaelinseurakunnan kirkkoherra, rovasti Jouni Lehikoinen kertoo.

Kauneimmat joululaulut Hansatorilla -tapahtuman järjestävät yhteistyössä Mikaelinseurakunta, Turun ydinkeskustayhdistys sekä kauppakeskuksen kauppiaat.

Tilaisuuden juontaa kirkkoherra Lehikoinen. Yhteislaulujen säestäjänä ja laulattajana toimii Mikaelinseurakunnan kanttori Marko Hakanpää. Tilaisuudessa on mukana myös pappeja, joiden kanssa voi tempautua keskusteluun.

Mikaelinseurakunnalla on 17. joulukuuta oikea superlauantai, sillä luvassa on Hansatorin kauneimpien joululaulujen lisäksi kaikille avoin jouluinen yleisöluistelu Turkuhallissa kello 14 alkaen sekä supersuosittu Yön kauneimmat joululaulut Mikaelinkirkossa klo 22.

Kauneimmat joululaulut Hansatorilla la 17.11. klo 16, Jouluinen yleisöluistelu Turkuhallissa klo 14–15.30 (musiikkia, tarjoulua, joulupukki, sisään pääovesta) sekä Yön kauneimmat joululaulut Mikaelinkirkossa klo 22–23. Tervetuloa!

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 12.12.2016 / S-ML)

Mon Dec 12 10:58:01 EET 2016