Tuhat lahjaa Turun ja Kaarinan lapsille

Turun ja Kaarinan seurakuntien kahdeksatta kertaa järjestämä Lahja lapselle -keräys päättyi onnellisesti, sillä kaikki lahjatoiveet löysivät toteuttajansa.  Diakoniatyöntekijät keräsivät syksyn aikana asiakasperheiden lapsilta yhteensä 1010 lahjatoivetta, joita välitettiin lahjoittajille.

iloinen poika_THUMB.jpg

Keräys tuo jouluniloa vähävaraisten perheiden lapsille. Samalla se luo myös toivoa paremmasta tulevaisuudesta, joskus toiveetkin voivat toteutua.

Toiveiden toteutumisen ovat tänäkin vuonna mahdollistaneet lahjoittajien lisäksi noin sata vapaaehtoista, jotka ovat eri tavoin osallistuneet keräyksen järjestelyihin.

- Keräyksen onnistuminen on aina kuin joulun ihme. Ihmisten hyväsydämisyys koskettaa vuodesta toiseen, sanoo diakoniasihteeri Sari Niemelä, joka haluaa kiittää sydämellisesti kaikki keräykseen osallistuneita

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 29.11.2016 / MS)

Tue Nov 29 12:08:01 EET 2016