Kristillisen opiskelijatoiminnan syksy starttaa Introssa

Tiistaina 13.9. Turun yliopiston kampuksella järjestetään opiskelijoille suunnattu Intro-tapahtuma, jossa pääsee tutustumaan Turun seurakuntien ja kristillisten järjestöjen opiskelijatoimintaan.

Tapahtuman musiikkiesiintyjinä kuullaan Jippu ja Aboa Gospel -kuoro. Huumorin näkökulmaa iltaan tuo kristitty stand up koomikko Mikko Vaismaa. Vaismaa kiertää stand up -lavoja työkseen ja hänet nähdään tänä syksynä myös mm. Stand Up Turku -festarilla ja Helsinki Comedy Festivalilla.

Tapahtuma järjestetään Kauppakorkeakoulu OP-Pohjola-salissa. Esittelypisteet ovat avoinna klo 17 alkaen. Varsinainen ohjelma alkaa klo 18. Ohjelman lisäksi tarjolla on pientä purtavaa ja mahdollisuus tutustua muihin kristittyihin opiskelijoihin.

Tapahtuman järjestävät Mikaelinseurakunta, Katariinanseurakunta, Tuomiokirkkoseurakunta, Oppilaitospapit, Evankeliset Opiskelijat, Kansan Raamattuseuran opiskelijat, OPKO, Hopeseurakunta ja Turun helluntaiseurakunta.

Intro
ti 13.9. klo 17
OP-Pohjola-sali, Rehtoripellonkatu 3
Jippu, Aboa Gospel ja stand-up koomikko Mikko Vaismaa