Vinkkejä vapaaehtoistyöksi Hansasta

Vapaaehtoisuuden monet mahdollisuudet Turussa ovat esillä kuudensilla Vapaaehtoistoiminnan messuilla Hansatorilla torstaina 8. syyskuuta klo 11-17. Messut on turkulaisyhteisöjen joka syksyinen rekrytointitapahtuma.
vapaaehtoistoiminnan messut sydan_THUMB.jpg

Lähes kolmekymmentä yhteisöä tekee toimintaansa ja vapaaehtoistyön monipuolisia mahdollisuuksia tutuksi. Mukana ovat muun muassa seurakunnat, SPR sekä Mannerheimin Lastensuojeluliitto.

Vapaaehtoistoiminnan esittelyn lisäksi messuilla on ohjelmaa elävästä musiikista koiratemppuiluun.

Messujen takana on Turun alueen vapaaehtoistoimintaa järjestävien Valikko-verkosto. Messuja järjestävät Humakin opiskelijat. Lisätietoja saa Facebookista ”Vapaaehtoistoiminnan messutLinkki avautuu uudessa välilehdessä”.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 5.9.2016 / MV)

Mon Sep 05 15:27:00 EEST 2016