Kuorojen syyskaudet alkavat

Maarian seurakunnan kuorot aloittelevat syyskuussa taas toimintaansa. Kaikki kuorot hakevat myös uusia laulajia! Haluaisitko sinä laulaa kuorossa? Kuoroja on niin aikuisille, tytöille kuin pojillekin!
Visertävä-puu-kauneimmat-joululaulut_M.jpg

Verbum Sonansin laulukausi alkaa keskiviikkona 7.9. klo 18–20 Maarian pappilan tallissa. Laulunäytteet annetaan joko 7.9. klo 16.45 alkaen tai sopimuksen mukaan kuoronjohtaja Marja Haikalle p. 040 3417 188, marja.haikka@evl.fi. Kuoron nettisivut löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä!

Visertävä puu -tyttökuoro aloittaa tauon jälkeen taas toimintansa torstaina 1.9. Toimintaan kuuluvat viikoittaiset harjoitukset, esiintymiset, leirit ja retket. Kuorossa on kaksi ryhmää: tyttökuororyhmä tänä vuonna 11 täyttäville ja sitä vanhemmille sekä lapsikuororyhmä alakouluikäisille. Harjoitukset ovat torstaisin Maarian pappilan tallissa. Tyttökuororyhmä harjoittelee torstaisin klo 16.30–17.30, ja lapsikuororyhmä tämän jälkeen klo 17.30–18.15.

Torstaina 1.9. on kuoroon pyrkiville laulutesti Maarian pappilan tallissa klo 17 alkaen. Varsinaiset harjoitukset alkavat 8.9. Lisätietoja saa kuoron johtajalta kanttori Ulla Vuolalta, p. 040 2317142 ulla.vuola@evl.fi

Myös Turun tuomiokirkon poikakuoro Chorus Cathedralis Iuniorum, hakee uusia laulajia mukaan pääkuoroon ja harjoituskuoroon. CCI viettää vuonna 2017 30-vuotisjuhlavuottaan. Lisätietoja antaa kuoron taiteellinen johtaja, DL Heikki Rainio, p. 040 3417 143, heikki.rainio@evl.fi. Kuoron nettisivut löytyvät osoitteesta http://ccikuoro.fi/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tervetuloa laulamaan!

(Maarian seurakunnan viestintä 15.8.2016 / AH)