Ruusukirkko on rento kokemus

Miltä kuulostaisi aurinko, pensasruusujen tuoksu ja kylmä mehulasillinen? Henrikinseurakunta järjestää perinteisen Ruusukirkon Tähkäpuistossa 31.7. kello 11.
ruusukirkko ruusupensas_THUMB.jpg

Kesäinen jumalanpalvelus pidetään sään salliessa Tähkäpuiston keskusaukiolla. Äänentoiston ansiosta puhe ja musiikki kantautuvat kuitenkin myös kauemmas puistoon. Saat siis valita paikkasi joko ruusupensaiden keskeltä tai ulkoilumetsän varjosta. Näin jumalanpalvelukseen voi osallistua rennommin, vaikka viltin päällä päivää paistatellen.

Tähkäpuiston keskusaukiolle on varattu myös noin 200 istumapaikkaa. Jumalanpalveluksen jälkeen tarjolla on mehua ja keksejä. Kovalla auringonpaisteella kannattaa kuitenkin ottaa mukaan myös oma vesipullo, sillä jumalanpalveluksen kesto on noin 45 minuuttia. Sateen sattuessa tilaisuus järjestetään tuttuun tapaan Henrikinkirkossa.

Jumalanpalvelukseen ovat tervetulleita niin lähiseudulla asuvat kuin kauempaakin tulevat. Henrikinkirkolta löytyy parkkitilaa pyörille ja autoille.

Ruusukirkon toimittavat Toni Pätsi ja Lotta Paaso.

Peltolantie 2, 20720 Turku.

(Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän viestintä 26.7. / MM)

2016-07-26 13:59:01.0