Retriittejä järjestetään luonnon helmassa

Puinen aita.

Lomakoti Tammilehto, Tammilehdontie 37

Tammilehto sijaitsee Rymättylän Kirkkojärven rannalla, noin 35 km Turusta. Sinne pääsee omalla autolla ajamalla kirkon tienhaarasta 0,5 km Röölään päin, jonka jälkeen vastaan tulee oikealle viittaava viitta ”Lomakoti Tammilehto”. Henkilöautolla matka Turusta kestää reilut puoli tuntia.

Tammilehtoon pääsee myös bussilla Turusta. Naantalissa bussimatkustajan tulee vaihtaa bussia.

Turusta Naantaliin pääsee busseilla numero 6 tai 7 Linnankadulta pysäkiltä T82 (kirjaston vierestä). Bussin vaihto Naantalissa Rymättylään menevään bussiin N2. Tarkista aikataulut www.foli.fi

Jää pois päätepysäkillä, kävele Röölään menevää päätietä mäki alas ja käänny oikealle Tammilehdon tienhaarasta. Matkaa päätepysäkiltä retriittitaloon on vajaa kilometri.

Henkilöitä sisätilassa alttarin edessä.

Tammilehdon päärakennuksessa on kappeli- ja oleskelutilat sekä ruokasali ja majoitusrakennuksissa on tilat 16 retriittivieraalle. Jokainen retriittiin osallistuva saa oman huoneen, jossa on kylpyhuone ja WC. Lisäksi rannasta löytyy sauna, takkahuone ja hiljainen huone. Talvella on mahdollisuus avantouintiin. Mukaan kannattaa varata ulkoiluvarustus, sillä Tammilehdossa voi ulkoilla pikkuteillä ja metsäpoluilla.

Sinapin leirikeskus, Sinapintie 74

Kesäinen kuva hiekkarannasta, kahdesta soutuveneestä sekä laiturista.

Sinapin leirikeskus Turun kaupungin alueella, Kakskerran saarella meren rannalla. Sinappiin pääsee bussilla numero 15 (pysäkki T41), joka lähtee Eerikinkadulta, Kauppahallia vastapäätä  olevalta pysäkiltä. Katso aikataulu www.foli.fi. Ajoaika n. 45 min.

Lue lisää Sinapin leirikeskuksesta.