Iloisessa piirroskuvituksessa pupu ja graafisia muotoja.

Lapsiperheiden pääsiäinen 2024

Turun ja Kaarinan seurakunnat tarjoavat mukavaa ohjelmaa myös koko perheen pääsiäispuuhiksi.

Torstai 21.3.

Perheiden pääsiäisaskarteluilta Koivulan seurakuntatalolla klo 17

Lauantai 23.3.

Virpomisoksien koristelua Skappelissa (Skanssin kauppakeskuksessa) klo 10–15.30. Skappelista saat tarvikkeet virpomisoksien koristeluun, tuothan omat oksat tullessasi (enint. 5 oksaa/ perhe). Skappelissa koristellulla virpomisoksalla lapset voivat käydä virpomassa erikseen mainituissa liikkeissä ja palkaksi saavat makean yllätyksen.

Virpomisvitsojen askartelu ja perhemessu Maarian kirkossa klo 16–18.

Palmusunnuntai 24.3.

Palmusunnuntain perhemessu Kaarinan kirkossa klo 10. Vaellusmuotoinen perhetapahtuma pääsiäisen tapahtumista.

Palmusunnuntain perhemessu ja Yhteisvastuutapahtuma Piikkiön kirkolla klo 10. Messun jälkeen seurakuntakeskuksessa pomppulinna, siirtotatuointeja, arpajaiset ja kahvila. Tarjolla mm. hodareita ja vohveleita.

Maanantai 25.3.

Pääsiäistalo Poikluoman seurakuntatalolla klo 10–14. Tarjoamme lounaan klo 11–13, niin kauan kuin ruokaa riittää. Pääsiäismuskareita puolen tunnin välein klo 10 alkaen. Askartelua ja pääsiäismunien etsintää.

Pääsiäistalo Maarian pappilan tallissa klo 9–12. Ohjelmassa pääsiäisaiheinen muskari, askartelua ja pääsäisen tapahtumiin tutustumista.

Pääsiäisaskartelu Uittamon seurakuntakodilla klo 17.30.

Tiistai 26.3.

Alakouluikäisten pääsiäisjuhla Poikluoman seurakuntatalolla klo 17.30–19. Ohjelmassa mm. pääsiäismunajahtia ja pääsiäisaskarteluja.

Pääsiäistalo Yli-Maarian seurakuntatalolla klo 9–12. Ohjelmassa pääsiäisaiheinen muskari, askartelua ja pääsäisen tapahtumiin tutustumista.

Avoin muskari ja pääsiäismunajahti Paattisten kirkossa klo 17.

Matkalla pääsiäiseen -iltakirkko perheille Tuomiokirkossa klo 17.

Kas kummaa -nukketeatterin pääsiäiskertomuksen esitys Martin seurakuntatalolla klo 17.30, 18.15 ja 19.

Keskiviikko 27.3.

Nukketeatteri “Aurinko tanssii” -pääsiäiskertomus kaikenikäisille Henrikinkirkossa klo 9.

Pääsiäistalo Hepokullan seurakuntatalolla klo 9–12. Ohjelmassa pääsiäisaiheinen muskari, askartelua ja pääsäisen tapahtumiin tutustumista.

Retki Vivamon Raamattukylän pääsiäisnäytelmään klo 16–21. Pääsemme väkijoukkoon Jeesuksen ratsastaessa aasilla, todistamaan ristinkuolemaa ja mukaan ylösnousemuksen iloon. Aikuinen 15 €, lapsi 10 €, alle 4-v 0 € (sis. matkat, eväät ja näytelmä). Ilmoittautuminen ja maksu Lyyti-palvelussa.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Lisätiedot: orkkuli.kuisma@evl.fi, 040 341 7673.

Kiirastorstai 28.3.

Pääsiäistalo Raunistulan seurakuntatalolla klo 9–12. Ohjelmassa pääsiäisaiheinen muskari, askartelua ja pääsäisen tapahtumiin tutustumista.

Toinen pääsiäispäivä ma 1.4.

Toisen pääsiäispäivän vaeltava messu pienille ja suurille Tuomiokirkossa klo 10.

Kirkonmäki-tapahtuma Mikaelinkirkon mäellä klo 14.