Tulevat konsertit

Kesäillan musiikkia Piikkiön kirkossa

kesäillan musiikkia

To 1.8.2024 klo 18

Kesäillan musiikkia Piikkiön kirkossa tarjoilee Turun filharmonisen orkesterin kvartetti, joka vie meidät matkalle läpi klassisen musiikin kauneimpien teosten. Kvartetissa soittavat Marjaana Holva ja Juha Viljanen viulua, Juhani Forsman alttoviulua ja Katja Kolehmainen selloa.

To 8.8.2024 klo 18

Kesäillan musiikkia Piikkiön kirkossa tarjoilee Ilonen House Band. Bändissä soittavat Tiina Ilonen pianoa, Jyrki Alonen rumpuja, Aarre Palomäki kitaraa ja Harri Lukander bassoa. Solistiksi saapuu puhallinsoitinten mestari Kasper Haikonen, joka valloittaa yleisön erityisesti saksofonin sävelillä.

To 15.8.2024 klo 18

Urkutaiteilija Ville Urponen ja Yleisradion klassisen musiikin radioääni Risto Nordell esiintyvät tässä ainutlaatuisessa konsertissa, joka yhdistää urkutaiteen ja klassisen musiikin tarinat. Heidän ohjelmansa vie kuulijat aikamatkalle läpi musiikin historian – barokin ajan lumoavista lintumetsistä Johann Sebastian Bachin ajattomiin säveliin ja aina nykypäivän musiikillisiin löytöihin asti. Tässä konsertissa historia ja nykypäivä kohtaavat urkujen mahtipontisissa sävelissä ja tarinankerronnassa.

To 22.8.2024 klo 18

Piikkiön kirkon kesäillan musiikkia -konsertissa urkuri Tiina Ilonen tulkitsee suosittuja elokuvakappaleita, ottaen ohjelmistoon mukaan myös yleisön toivomia sävelmiä. Urkujensoittoa voi seurata visuaalisesti valkokankaan kautta.

Kaikkiin konsertteihin on vapaa pääsy. Vapaaehtoinen ohjelmamaksu Piikkiön urkuyhdistykselle konserttien järjestämiseen.