Mikaelinseurakunnan rippikoulut 2023-2024

Tällä sivulla löydät tietoja Mikaelinseurakunnan rippikoulujen suunnitelluista yhteistapahtumista, leiriajankohdista ja -paikoista sekä konfirmaatioista. Kokoontumiset ennen leirijaksoa pidetään Mikonmökissä, Mikaelin seurakuntakodin tiloissa tai Mikaelinkirkossa. Rippikoulu on usean kuukauden mittainen kokonaisuus. Siihen kuuluu leirijakson lisäksi kokoontumisia ja osallistumista seurakunnan toimintaan jo syksystä alkaen. Lisätietoa rippikoulusta, konfirmaatiosta sekä ilmoittautumisesta ripareille voit lukea myös seurakuntayhtymän ripari-sivulta sekä Evankelis-luterilaisen kirkon ripari.fi-sivustolta.

On hyvä huomoida vaihtoehtoina myös seurakuntayhtymän yhdessä järjestämät teemariparit, pienryhmäriparit, kaupunkiriparit ja päiväleirit.

Rippikoulujen aloitus
Mikaelinseurakunnan rippikoulut alkavat nuorten ja vanhempien yhteisellä tapaamisella seuraavasti: ykkös- ja kakkosripari ma 6.11. klo 17:30  sekä kolmos-, nelos- ja viitosripari ma 20.11. klo 17:30. Aloituskerran jälkeen kaikki Mikaelinseurakunnan rippikoululaiset osallistuvat messuun ensimmäisenä adventtina 3.12. klo 11. Tähän messuun kutsumme mukaan myös rippikoululaisten kotiväkeä.

Leirijakson sisältävät rippikoulut 2024

Ykkösripari 'MIK1' Harjattula, Kartano 8.-14.6. Konfirmaatiomessu su 4.8. klo 11.

Rippipappi: Pasi Jaakkola
Nuorisotyönohjaaja: Sirpa Hiltunen

Kakkosripari 'MIK2' Pyölinranta 14.-20.6. Konfirmaatiomessu su 4.8. klo 14.

Rippipappi: Hanne Tuulos
Projektityöntekijä: Jessica Artukka

Kolmosripari 'MIK3' Kunstenniemi, Eräkämppä 27.6.-4.7. Konfirmaatiomessu su 18.8. klo 11.

Rippipappi: Jaakko Paakkanen
Nuorisotyönohjaaja: Arno Heinonen

Nelosripari 'MIK4' Harjattula, Kartano 4.-11.7. Konfirmaatiomessu su 18.8. klo 14.

Rippipappi: Jonathan Westergård
Nuorisotyönohjaaja: Sirpa Hiltunen

Viitosripari 'MIK5 Harjattula, Kartano 25.7.-1.8. Konfirmaatiomessu su 25.8. klo 11.

Rippipappi: Jonathan Westergård
Nuorisotyönohjaaja: Arno Heinonen

nuorisotyönohjaaja, kasvatuksen tiimivastaava
Mikaelinseurakunta