Mukaan Mikaelin nuoriin

Nuorten toiminta on Mikaelinseurakunnassa monipuolista. Olemme pyrkineet löytämään toimintoja, joista lähes jokainen voisi löytää jotain omaa. Tule tutustumaan. Nuorisotyö elää ja kehittyy ajan mukana.

Nuorisotyön pitää sisällään isoskoulutusta, nuorteniltoja, nuortenmessuja, nettipäivystystä, leirejä, retkiä sekä kouluyhteistyötä. Nuorten oma tila, Mikonmökki, löytyy osoitteesta Puutarhakatu 24.

Nuorisotyötä tekevät nuorisotyönohjaajat Arno Heinonen ja Sirpa Hiltunen sekä nuorisopappi Jonathan Westergård.

Nuorisotyön motto:
"Sinä olet Rakastettu. Rakastettu on oikea nimesi ja tulee nimenäsi olemaan".

GG-illat

Joka torstai nuortenilta Mikonmökissä (Puutarhakatu 24) klo 18.00-21.00. Nuortenilta on yhdessäoloa, opetusta Raamatusta ja muusta mielenkiintoisesta, musiikkia, pelailua ja tarjoilua. Paikalla aina pari työntekijää sinua varten. Tule rohkeasti juttelemaan.

Avoimet ovet GG:llä

Tiistaisin ja torstaisin klo 15-18 vapaata oleilua ja pelailua. Voit tehdä läksyjä tai vain tavata kavereita. Joskus pientä tarjoilua.

Nuorten messu

Mikaelinkirkossa seuraavina torstai-iltoina: 11.1., 15.2., 21.3., 25.4. ja 30.5. klo 18.30. Messun jälkeen jatkot GG:llä klo 21 asti.

Isoskoulutus

ISKO 1 torstaisin parittomilla viikoilla klo 17
ISKO 2 torstaisin GG:llä parillisilla viikoilla klo 17.

Keskiviikkokeidas

Keidas keskiviikkoisin kevätkaudella, paitsi: 28.2., 27.3., 18.4., 15.5.

Älä uuvu arkeen! Tule hakemaan voimia Keitaasta.

Keitaassa on just sulle kylmiä juomia, kuumia leipiä ja kolmen vartin raamis.

Leirit ja tapahtumat

Nuortenleireistä ja muista tapahtumista voit kysellä suoraan työntekijöiltä.

Kuuntelijaa vailla?

Tiesithän, että me seurakunnan työntekijät olemme sinua varten. Kenenkään ei tarvitse olla yksin.
Jos kaipaat kuuntelevaa korvaa, haluat purkaa sydäntäsi tai pyytää esirukousta itsesi tai lähimmäisesi puolesta, ota yhteyttä seurakunnan työntekijöihin. WhatsApp ja sähköposti löytyy meiltä jokaiselta.

Löydät meidät:

Snäppi: mikaelinnuoret
IG: turunmikaelinnuoret
YouTube: MikaelinNuoret

nuorisotyönohjaaja, kasvatuksen tiimivastaava
Mikaelinseurakunta

Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO ry:n pääluottamusmies

musiikkityöntekijä, nuorisomuusikko
Mikaelinseurakunta