Kerhot ja muskarit

Tervetuloa perhekerhoon! Mikaelinseurakunnassa kokoontuu kaksi perhekerhoa: Suikkilan perhekerho torstaisin ja Mikonmökin perhekerho perjantaisin, molemmat klo 9.30-11.

Mikaelinseurakunnalla järjestetään myös muskareita ja päiväkerhoa, joihin voi ilmoittautua mukaan.

Eri-ikäisille lapsille on omat pyhäkouluryhmänsä Mikael ILTA -messujen yhteydessä. Tervetuloa siis koko perhe Mikaelinkirkkoon!

Perhekerhot

Suikkilan perhekerho torstaisin klo 9.30-11 Suikkilan srk-kodissa, Konstanzankatu 1
Tervetuloa mukaan: lastenohjaaja Saana ja Kirsi-pappi puh. 040 3417 411

Mikonmökin perhekerho perjantaisin klo 9.30-11 Mikonmökissä, Puutarhakatu 24
Tervetulleeksi toivottavat: lastenohjaaja Tiina ja perhetyöntekijä Johanna.

Perhekerhoissa on ohjelmassa pieni hartaus- ja lauluhetki, askartelua ja välipalaa sekä leikkiä ja juttuseuraa. Tervetuloa kaikki taaperot, vauvat ja leikki-ikäiset mukaan yhdessä tutun aikuisen (vanhemman, kummin, isovanhemman tai hoitajan) kanssa. Kerho ja kahvi/välipala on maksuton eikä vaadi ennakkoilmoittautumista.

Mm. musiikki- ja askarteluhetkiin voi osallistua myös kotoa käsin koko perheen voimin Kirkonrotan Facebook-sivun ja YouTube-kanavan kautta! Linkki alempana, klikkaa kirkonrotan kuvaa.

Äidit & vauvat

Tiistaisin 10-12 Mikonmökissä Tiistaisin klo 10-12 kokoontuu äidit vauvojen kanssa Mikonmökkiin. Tarjolla on cappuccino & lattea ja jotain pikku syömistä. Ennen kaikkea mukavaa seuraa, välillä on hulvattoman hauskaa. Saat ystäviä ja kokea ihanaa yhteyttä, jakaessa kokemuksia äitiydestä yhdessä toisten kanssa, et ehkä malta jäädä pois tapaamisista. Mikonmökki on Mikaelinkirkon vieressä, osoite on puutarhankatu 24, sisälle tullaan sisäpihan kautta lasiovista. Vaunut voit tuoda sisälle asti. Ohjaajana Elina.

Muskarit

Seurakunnassamme kokoontuu Mikonmökissä kolme muskariryhmää, jotka on suunnattu vauva- ja pikkulapsiperheille. Lisätietoa muskareista ja niihin ilmoittautumisesta tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Linkki avautuu uudessa ikkunassa.

Päiväkerhot

Päiväkerhot on suunnattu 3–5-vuotiaille lapsille. Lisätietoa päiväkerhoista ja niihin ilmoittautumisesta tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Linkki avautuu uudessa ikkunassa.

Lapsia leikkimässä.