Leirille

Leirit on tarkoitettu 1.-6. –luokkalaisille ja etusijalla ovat Turusssa ja Kaarinassa asuvat kirkkoon kuuluvat lapset. Yövymme sisämajoituksessa (sisävessat ja –suihkut) viihtyisissä hirsimökeissä kauniissa Rymättylän saaristomaisemassa, Kunstenniemen leirikeskuksessa. Alle tunnin mittaisen bussimatkan päässä odottaa leirielämä.

Leireillä opitaan toimimaan yhdessä muiden kanssa muun muassa leikin, askartelun ja raamattutoiminnan kautta. Leirimaksu sisältää täyshoidon kuljetuksella ja tapaturmavakuutuksella ja se maksetaan suoraan ilmoittautumisen yhteydessä (pankkitunnuksilla tai luottokortilla). Leiriläiselle lähetetään leirikirje hyvissä ajoin kotiin, josta löytyy tiedot mukaan otettavista tavaroista, lähtö- ja paluuajat jne.

1-6 -luokkalaisten kesälomaleiri

ma 3.6.-ke 6.6

Hinta 35 € Sis. bussikuljetukset, täyshoidon, materiaalit.. 15 mahtuu mukaan!

Ensimmäiset 15 ilmoittautunutta mahtuu mukaan, mahdolliset peruutuspaikat jonotusjärjestyksessä. Leirillä luvassa saunomista, uimista, mukavaa yhdessäoloa ja ulkoilua!Leiri järjetetään Kunstenniemen leirikeskuksen Tuominiemi -mökissä

Ilmoittautumiset QR-koodilla su 19.5. mennessä

Yhteydenotot: Kristian Luoma 040 341 7427 kristian.luoma@evl.fi

Ilmoittaudu allaolevan Lyyti-linkin kautta