Leirit ja retket

Tervetuloa mukaan diakoniatyön järjestämille retkille ja leirille. Luvassa on mukavaa seuraa, puuhaa, luonnon kauneutta ja hiljentymistä. Voit Ilmoittautua yhdelle kevään 2024 diakoniatyön retkelle. Etusijalla Maarian seurakuntalaiset ja ensikertalaiset.

keväinen kuva sinapin leirikeskuksesta keltaisia tulppaaneja

Sofian-päivän lounasretki

Sinapin leirikeskus ke 15.5.2024

Osallistumismaksu 15 € sisältää bussimatkat yhteiskuljetuksessa, lounaan ja päiväkahvin. Maksu ilmoittautumisen yhteydessä tai erikseen sopien työntekijän kanssa. Peruutus mahdollista kustannuksitta ilmoittautumisajan puitteissa ja sen jälkeen lääkärintodistusta vastaan.

Ilmoittautumisen yhteydessä tarvitaan seuraavat tiedot: Osallistujan nimi, puhelinnumero, mahdollinen erityisruokavalio ja apuväline sekä mistä tulee bussin kyytiin.

Ilmoittautumiset ti 30.4.2024 mennessä
- puhelimitse ti ja to klo 10–11 P. 040 3417 452 – ei ääniviestejä, tekstiviestit ok
- diakoniatyöntekijöille ryhmien kokoontumisissa

Bussin reitti
klo 10.00    Jäkärlä, Sale
klo 10.05    Yli-Maarian srk-talo, Mittumaarintie 73
klo 10.15    Runosmäki, Munterinkadun pysäkki
klo 10.25    Hepokullan liikekeskuksen pysäkki, Varkkavuorenkatu 34
klo 10.30    Raunistula, Autistenaukio, Auralan edestä
n. klo 11.15 Sinapin leirikeskus

klo 14.00    Paluulähtö Sinapista
Paluureitti päinvastaisessa järjestyksessä em. pysähdysten mukaisesti.
Jäkärlässä noin klo 15.15 mennessä

Konstan-päivän retki

Sinapin leirikeskus ti 21.5.2024

Osallistumismaksu 25 € sisältää bussimatkat yhteiskuljetuksessa, aamiaisen, lounaan, saunan ja päiväkahvin. Maksu ilmoittautumisen yhteydessä tai erikseen sopien työntekijän kanssa. Peruutus mahdollista kustannuksitta ilmoittautumisajan puitteissa ja sen jälkeen lääkärintodistusta vastaan.

Ilmoittautumiset ti 30.4.2024 mennessä
- diakoniatyöntekijöille ryhmien kokoontumisissa

Bussin reitti
klo 8.10    Jäkärlä, Sale
klo 8.15    Yli-Maarian srk-talo, Mittumaarintie 73
klo 8.25    Runosmäki, Munterinkadun pysäkki
klo 8.35    Hepokullan liikekeskuksen pysäkki, Varkkavuorenkatu 34
klo 8.40    Raunistula, Autistenaukio, Auralan edestä
n. klo 9.15 Sinapin leirikeskus

klo 15.00    Paluulähtö Sinapista
Paluureitti päinvastaisessa järjestyksessä em. pysähdysten mukaisesti.
Jäkärlässä noin klo 16.15 mennessä.

kuvia sinapin leirikeskuksesta veneranta luontopolun kyltti sauna ja takkahuone

Hyvän mielen leiri työikäisille

Sinapin leirikeskus ma 10.- ke 12.6.2024

Kaipaatko pientä irtiottoa arjesta, mutta sinulla on elämäntilanteestasi johtuen rajalliset mahdollisuudet lähteä lomalle? Tule mukaan Maarian ja Katariinan seurakuntien yhdessä järjestämälle leirille. Luvassa on mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, hyvää ruokaa, saunomista, hyväntuulista ohjelmaa sekä aikaa levolle, hiljentymiselle ja ulkoilulle.

Leirimaksu 72 € (2 hh) ja 90 € (1 hh) sisältää majoituksen, ruokailut ja ohjelman. Oman seurakunnan diakoniatyöstä voi tarvittaessa pyytää avustusta leirimaksuun. Leiri alkaa maanantaina päiväkahvilla ja päättyy keskiviikkona lounaaseen.

Lisätiedot ja leirihakemuksen tilaus 10.5.2024 mennessä
- Mervi Hietanen, Maarian srk, puh. 040 341 7476
- Hanna Suhonen, Katariinan srk, puh. 040 341 7136
- diakoniatyöntekijöiltä ryhmien kokoontumisissa

Kysele rohkeasti vapaita leiripaikkoja vielä 10.5.2024 jälkeenkin.
Lämpimästi tervetuloa!

loppukesän aurinko ja kukkasia

Eläkeläisten  kesäloma

Sinapin leirikeskus ma 19.- to 22.8.2024

Loppukesän lämpö, kaisloja keinuttava merenranta, syksyn tuoksua tuulessa – pimenevät elokuun kuutamoillat... Lisäksi mukavaa yhdessäoloa yhteisen ohjelman merkeissä, hyvää ruokaa sekä oivat puitteet leirikeskuksessa.

Tule mukaan! Hakukaavakkeita saat diakoniatyöntekijöiltä, srk-taloilta tai soittamalla Maarian seurakunnan diakoniapäivystykseen ti / to klo 10–11, p. 040 341 7451. Etusijalla Maarian seurakuntalaiset ja ensikertalaiset.

Hakemusten tulee olla perillä to 30.5.2024
HEPOKULLAN srk-talon pääovessa olevaan postiluukkuun tai postitse: Kuoreen merkintä “Eläkeläisten loma – Diakonia”
Varkkavuorenkatu 23, 20320 TURKU.

Lomajakso Sinapissa alkaa ma 19.8. iltapäivällä ja päättyy to 22.8. puoliltapäivin.

Loman hintaan 110 € sisältyy majoitus ja liinavaatteet, ruokailut sekä ohjelma ja materiaalit. Yhteistä kuljetusta ei ole järjestetty - lomalle valitut saavat tiedot kulkuyhteyksistä leirikirjeessä. Lomalle ystävän/puolison kanssa hakevien toiveet huonejaossa huomioidaan.

Hakemuksen määräaikaan (30.5.2024) mennessä palauttaneille tieto lomalle pääsystä, lähetetään kesäkuun alussa sähköpostitse tai postitettavassa leirikirjeessä. Varapaikasta tai leirin täyttymisestä ilmoitetaan tekstiviestitse. Lomalle valittujen tulee maksaa osallistumismaksu juhannukseen mennessä ja maksulla varmistaa paikkansa. Ohjeet kirjeessä, eräpvä 20.6.2024.

Tervetuloa mukaan yhteiselle lomalle Sinappiin!

Sinapin leirikeskus