Tukea vanhemmuuteen seurakunnista

Tuntuuko siltä, että kaipaisit kuuntelijaa? Toivoisitko, jonkun auttavan lastasi koskevissa kysymyksissä?

Perhekerhoissa ja -kahviloissa voit tavata muita vanhempia ja saada heiltä vertaistukea arjen kysymyksissä. Kerhojen lastenohjaajien kanssa voit aina keskustella lastasi koskevista asioista. Lastenohjaajat ovat lapsi- ja perhetyön ammattilaisia.

Turun ja Kaarinan paikallisseurakunnat tukevat perheitä ja vanhempia arjessa, juhlassa, surussa ja ilossa. Esimerkiksi PikkuHelppi auttaa perheitä arjessa Turun ja Kaarinan seudulla.

PerheneuvonnastaLinkki avautuu uudessa välilehdessä saat neuvotteluapua perheen ja parisuhteen ongelmiin.

Torin Kulma tukee haastavassa elämäntilanteessa olevia vauvaperheitä tai odottavaa äitiä ja perhettä. Toimintaa toteuttavat yhteistyössä Varsinais-Suomen hyvinvointialue ja Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä.

Tukea saa myös yhteistyökumppaneidemme kautta. Esimerkiksi Mannerheimin lastensuojeluliiton VanhempainnetistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä löytyy tietoa lapsen kasvusta ja kehityksestä, vanhempainpuhelimen yhteystiedot ja paljon muuta. Maksutonta ja anonyymia tukea elämän kriiseihin tarjoaa myös Kirkon keskusteluapuLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

// ]]>