Varttuneen väen yhteyttä

Eläkeläinen, ikäihminen, vanhus, seniori, varttunut. Nämä ryhmät ovat juuri sinua varten.

Varttuneen väen kerhoissa viihdytään yhdessä, jaetaan elämää kahvikupposen äärellä ja opitaan uusia taitoja. Kerhot ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Ennakkoilmoittautumista ei tarvita.

Kerhot ovat osallistujiensa näköisiä. Toisissa nautitaan keskusteluista tai tykätään pelata pelejä, toisissa neulotaan villasukkia diakoniatyön jaettavaksi.

Kerhoihin voi osallistua joka kerta tai silloin tällöin.

Kerhoihin voit tulla mukaan ilmoittautumatta ja juuri silloin, kun itsellesi sopii.

Voit olla yhteydessä diakoniatyöntekijään tiistaisin ja perjantaisin klo 10-11.30 p. 040 341 7172.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Kerhot Varissuolla

Yhteisöruokailut

Varissuon kirkon yläkerrassa (Kousankatu 6) maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin lounas klo 12. Lounaan hinta: aikuiset 7 euroa, alle 10-vuotiaat lapset 4 euroa ja alle 4-vuotiaat lapset maksutta.

Kerhossa tapaat alueen asukkaita ja vietetään mukavaa yhdessäoloa yhteisen pöydän äärellä.

Lisätietoja: diakoni Hanna Suhonen p. 040 341 7136.

Valpurin kammari

Valpurin kammari kokoontuu Varissuon kirkossa (Kousankatu 6) parittomien viikkojen tiistaisin, 16.1.24 alkaen klo 12-14.

Valpurin Kammarissa on tarjolla lounas ja kahvi (3 eur) sekä mukava ohjelmallinen tuokio. Kerhossa tapaat alueen asukkaita, siellä vaihdetaan kuulumisia ja vietetään aikaa yhdessä.

Lisätietoja: diakoni Hanna Suhonen p. 040 341 7136

Kortteliklubi Varissuolla

Kortteliklubi kokoontuu Varissuon kimppakeskuksessa (Katteluksenkatu 5, alakerta) taas 11.1.24 alkaen, torstaisin klo 13-15.

Mukana on vapaaehtoinen ohjaaja. Diakoniatyöntekijä poikkeaa muutaman kerran kaudessa klubiin.

Tule vaihtamaan kuulumisia ja kahvittelemaan alueen muiden asukkaiden kanssa!

Lisätietoja: diakoni Hanna Suhonen p. 040 341 7136

Kerhot Hurttivuoressa

Hurtin kerho

Hurtin kerho kokoontuu Hurttivuoren seurakuntatalolla (Punatulkunkatu 1) parillisten viikkojen torstaisin 11.1.24 alkaen, klo 13-14.30.

Kerhossa tavataan tuttuja, jutustellaan ja kahvitellaan. Vahtimestari ja vapaaehtoinen ohjaaja mukana. Ehtoollinen tarjotaan kerran kaudessa.

Kerhot Jaanissa

Jaanin piiri

Jaanin piiri kokoontuu Jaanin seurakuntatalossa (Karjakuja 75) tiistaisin 9.1.24 alkaen, klo 13-14.30.

Kerhossa tapaat muita alueen ikäihmisiä jutustelun ja kahvittelun merkeissä. Mukana vapaaehtoistyöntekijä.

Kerhot Hannunniitussa

Annantupa

Annantupa kokoontuu Hannunniitun seurakuntatalossa (Virmuntie 2) parittomien viikkojen keskiviikkoisin, 17.1.24 alkaen klo 11-13.

Tarjolla on lounas ja kahvi (3 eur) sekä mukava ohjelmallinen tuokio. Vaihdetaan kuulumisia ja vietetään aikaa yhdessä. Vetäjinä vapaaehtoiset.

Kortteliklubi

Kortteliklubi kokoontuu Hannunniitussa (Petkeltie 5, kerhohuone) torstaisin klo 13-15.
Klubissa jutustellaan kuulumisia ja tavataan alueen muita ikäihmisiä kahvittelun lomassa (kahviraha 1,50 eur). Tule vaihtamaan kuulumisia ja kahvittelemaan alueen muiden alueen asukkaiden kanssa!

Omaishoitajien päiväkaffet - virkistystä ja vertaistukea

Kutsumme päiväkaffille kaikki omaishoitajat, jotka hoitavat läheistään kotona. Päiväkaffeilla on tarjolla kahvin lisäksi virkistävää yhdessäoloa toisten omaishoitajien kanssa, keskustelua arjen asioista ja hartaushetki. Vetäjänä diakoni Päivi Rönnblad p. 040 341 7638.

Tapaamme joka kuukauden toinen maanantai klo 13 (8.4.24 ja 13.5.24) Hannunniitun seurakuntatalolla (Virmuntie 2).

Kerhot Nummella

Kortteliklubi Nummella

Kortteliklubi kokoontuu Nummella Hakapellonkatu 8 G:n kerhotilassa tiistaisin klo 13-15.

Klubissa on vapaaehtoinen ohjaaja. Tule vaihtamaan kuulumisia ja kahvittelemaan alueen muiden alueen asukkaiden kanssa!

Nummen Olkkari

Nummen Olkkari kokoontuu Nummen seurakuntakodissa (Papinkatu 2) torstaisin klo 10-11.30.

Olkkari on kaikille avoin kohtaamispaikka. Olkkarissa on hartaus, jonka jälkeen on tarjolla kahvia ja puuroa 0,50 euron hintaan.

Varttuneen väen kerholaiset ovat ahkeria ja taitavia käsitöiden tekijöitä. Sukat, lapaset, pipot ja kaulahuivit annetaan diakoniatyön kautta vähävaraisille perheille. Onnea on lämpimät ja kauniit villasukat!

Kesäpäivä Sinapin leirikeskuksessa. Mölkyn peluuta.