TAPAHTUMIA PERHEILLE

HENRIKIN ILTAMESSU

tiistai16.4. ja 7.5. klo 18 Henrikinkirkko

Jumalanpalvelus, jonka musiikista vastaa nuorten bändi.

PÄÄSIÄISPOLKUIKKUNAT

22.3.-1.4. Henrikinkirkko

Koe pääsiäisen tapahtumat kirkon ikkunoilla. Herkkuarvonta kävijöiden kesken.

BABY SHOWER -KUTSUT

torstai 4.4. klo 17-18.30 Skanssin Skappeli

Baby shower -kutsut odottaville perheille. Ilmoittaudu tästä viimeistään 1.4. Yhteistyössä Katariinanseurakunnan kanssa.

PUPUN TEMPPUTORSTAI

torstai 18.4. klo 17-19 Koivulan seurakuntatalo

Leikkiä ja liikuntaa pupun temppuradalla. Yhteistyössä Turun varhaiskasvatuksen kanssa.

NARSISSIMUSKARIKIRKKO

sunnuntai 21.4. klo 16 Henrikinkirkko, Ruususali

Skappelin ja Henrikinseurakunnan yhteinen muskarikirkko. Tässä kirkossa ei kukaan kurtistele kulmiaan, jos taapero taapertelee pitkin kirkkosalia tai vauva ilmoittaa äänekkäästi tarpeistaan! Mukaan ovat tervetulleita kaikki.

Kirkon jälkeen soppatarjoilu ja askartelua sekä tuttuja ohjaajia Skappelista ja Henrikinkirkolta!

FUTISTA JA SAUNAA -RETKIPÄIVÄ

torstai 9.5. klo 13-17 Heinänokan leirikeskus

Ohjelmassa leikkimielinen jalkapalloturnaus perheiden kesken, pihapelejä, makkaraa, mehua, saunaa ja uimista. Voit ottaa myös omat eväät mukaan.

Sateen sattuessa ohjelmamuutokset mahdollisia. Maksuton. Ilmoittautumiset viimeistään 30.4. tästä linkistä.

PERHEIDEN KEVÄTJUHLA PUISTOSSA

tiistai 14.5. klo 17-19 Tähkäpuiston leikkipaikka

Leikkiä ja laulua sekä mukavaa yhdessäoloa. Yhteistyössä Turun varhaiskasvatuksen kanssa.

PERHELEIRI

14.-16.6. Sinapin leirikeskus

Farmi Henrik - perheleirin haku on alkanut.

Leiriohjelmassa on mm. ulkoilua, askartelua, yhdessä oloa, keskustelua, saunomista, uimista ja grillausta. Aikaa on varattu myös rauhoittumiselle ja perheen yhdessäololle
Aikuisilta 76,50€, 7-17-vuotiaat 51,50€ , alle 7-vuotiaat 24,50€ ja alle 4-vuotiaat maksutta. Hinta sisältää aamupalan, lounaan, päiväkahvin, päivällisen, iltapalan ja hotellitasoiset huoneet joka perheelle. Laskuun voi hakea avustusta diakonialta. Avustus tulee hakea ennen ilmoittautumista. Diakonian leiriavustus on kertaluonteinen. Leirimaksu maksetaan suoraan ilmoittautumisen yhteydessä (pankkitunnuksilla tai luotto-kortilla). Tarkemmat tiedot mm. leiritavaroista, lähtö- ja paluu-ajoista lähetetään sähköpostitse ennen leirin alkua. Ilmoittautumiset viimeistään 13.5. tästä linkistä. Jos ette pääsekään leirille, ilmoita siitä välittömästi. Maksuton peruutus 13.5. mennessä, jonka jälkeen tulleista peruutuksista perimme täyden hinnan lukuun ottamatta sairastapauksia (vaatii lääkärintodistuksen).

MUUTA

LAPSIKUORO

Lapsikuoro Satakieli kutsuu riveihinsä uusia, laulamisesta kiinnostuneita lapsia ja nuoria!

Harjoitukset torstaisin Henrikinkirkolla, Peltolantie 2.

- 6-8 -vuotiaat muskarikuoro klo 16.30-17.00

- 9-18 -vuotiaat klo 17-18.00

Lisätietoja Hanna Pelkonen 040-3417592

Lapsi Tempputorstaina

perhetyöntekijä
Henrikinseurakunta

Olen Henrikinseurakunnan perhetyönohjaaja ja vastaan alueellamme tehtävästä perhetyöstä. Minut voit tavata esimerkiksi perhekerhoissa, vauvatreffeillä ja erilaisissa perhetapahtumissa. Iloitsen kaikista ja kaikenlaisista kohtaamistani perheistä. Saan myös tehdä yhteistyötä päiväkotien ja muiden tahojen kanssa.

Voit liittyä sähköpostilistaamme lähettämällä sähköpostiosoitteesi minulle ja näin saat ajantasaista tietoa perheille suunnatusta toiminnastamme. Otan mielelläni vastaan myös ideoita ja kehittämisajatuksia, joten ole rohkeasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan toimintaan!